Bouwcenter promotionele winteractie

Hokra ontwikkelt elk jaar activiteiten in de jaarkalender van Bouwcenter. Samen bedenken we de thematiek, Hokra vult die creatief in en levert alle benodigde promotionele materialen en premiums. Zo ook voor deze winter! De briefing? Bedenk een duurzame, originele promotionele winter-actie voor de afhaalklanten van Bouwcenter.

Image

Oplossing

De afhaalklanten van de 80 Bouwcenter vestigingen trotseren elke Hollandse winter regen noch storm op de bouwplaats. Ze werken – letterlijk – in weer en wind! Daar kun je je warm op kleden, maar de innerlijke mens warm je natuurlijk met een warme drank op. Zo ontstond het concept: Choco2Go. Een promotionele winter-actie waarbij de afhaalklanten van Bouwcenter van warm zullen lopen. Elke afhaalklant ontvangt een gratis Bouwcenter thermosbeker en mogen een zakje cacaopoeder pakken.

De Choco2Go actie werd versterkt door een stevige dispenserdoos (volledig in Bouwcenter-stijl), posters, flyers en folders die de vestigingen voorafgaand aan de actie geleverd kregen.

De kracht van Hokra

Een concept/actie in lijn van het merk bedenken, ontwikkelen, uitvoeren én de handling en verzending regelen naar alle Bouwcenter vestigingen in Nederland.

Meer weten?

Jantina Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03

Gerelateerde cases

Royal Canin – Ontwikkeling & afwikkeling cashback

Husqvarna – Ontwikkeling & afwikkeling cashback

Stimuleren gebruik ACUVUE® contactlenzen