Jouw NPS score verbeteren?

Wil je graag je NPS score verbeteren?  Een positieve digitale mond-tot-mondreclame is belangrijk om klanten over te halen om jouw product aan te schaffen. Hoe tevreden zijn klanten over jouw product en hoe waarschijnlijk is het dat ze jou aanbevelen aan anderen? De antwoorden kunnen jou helpen om je NPS score te verbeteren. Zoek je een specialist die de NPS score van jouw merk of product kan meten en met de uitkomst ervan aan de slag gaat om jouw organisatie te helpen groeien? De NPS specialisten van full service bureau Hokra staan voor je klaar! Wij zijn een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Als je hecht aan een goede relatie met je klanten dan is een NPS onderzoek een belangrijke tool die wij voor je kunnen inzetten. Ons gepassioneerde team kent medewerkers in alle expertises en ook het opzetten van een NPS onderzoek en de uitkomst ervan analyseren is een kolfje naar de hand van onze NPS specialist. Wij zijn creatief, origineel en effectief en gaan altijd voor meetbaar resultaat.

Bel ons direct!
Image

Voorbeelden van succesvolle projecten

AVAG High Tech

SRA de winst van werkgeluk

Dyson Promotie snoerloze v10 stofzuiger

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Foto Hover
Martin
de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02
Foto Hover
Jantina
Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03

NPS score verbeteren met Hokra

Zoek je naar manieren om je NPS score te verbeteren? Het is verstandig om je NPS score (Net Promoter Score) te laten verbeteren door een specialist, en dat is Hokra! Ons full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen is een grote voorstander van je NPS score verbeteren. In ons gepassioneerde team zijn alle expertises vertegenwoordigd, met name NPS score verbeteren. Je merkt al gauw dat wij creatief en origineel zijn. Onze manieren om de NPS score te verbeteren zijn effectief. Hokra gaat voor meetbaar resultaat!

NPS score verbeteren, wat is dat?

De NPS is een meetinstrument dat veel bedrijven gebruiken om de loyaliteit en de tevredenheid van hun klanten te meten. Hokra stelt namens jou de vraag aan jouw klanten: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons bedrijf of product of dienst zou aanbevelen aan een vriend of collega? De antwoorden, op een schaal van 0 tot 10 aangegeven, bepalen de NPS score. Klanten die een 9 of 10 geven, zullen jou waarschijnlijk aanbevelen en ook herhaalaankopen doen. Klanten die een 0 tot 6 geven, geven aan ontevreden te zijn en kunnen mogelijk negatieve feedback geven. Klanten daar tussenin, die een 7 of 8 geven, zijn tevreden maar nog niet bijzonder enthousiast. Zij zijn vatbaar voor aanbiedingen van jouw concurrenten. Is het zaak om je NPS score te verbeteren? Hokra weet hoe.

Hoe ga je de NPS score verbeteren?

Als eerste luistert Hokra naar de feedback; we verzamelen en analyseren, waardoor we begrijpen waarom er ontevreden klanten zijn. Daarna onderneemt Hokra samen met jou actie om je NPS score te verbeteren. Los terugkerende problemen brengen we naar voren en we gaan je producten en diensten verbeteren, op basis van de wensen en behoeften van jouw klanten. Samen gaan we zorgen voor een goede klantenservice of verbetering ervan. Training van je personeel is hierbij belangrijk! Verder zetten we in op proactieve communicatie: we houden klanten op de hoogte van veranderingen, verbeteringen en nieuwe producten, en we vragen om hun feedback. Het is belangrijk bij het NPS score verbeteren om beloningen en loyaliteitsprogramma’s in te zetten. Hiermee worden klanten aan je verbonden. Het is belangrijk om de algehele klantbeleving te verbeteren, zodat klanten zich gewaardeerd voelen. Het is ook waardevol om in te zetten op je medewerkerstevredenheid en mond-tot-mondreclame te stimuleren. Als laatste is belangrijk bij de NPS score verbeteren om te innoveren en ervoor te zorgen dat je merk, dienst of product van hoge kwaliteit is. Bij Hokra zeggen we: maak van je klanten je fans!

Je zult bij Hokra merken dan jij bovenaan staat, persoonlijke aandacht is bij ons belangrijk. We geloven niet in B2B of B2C, wij gaan voor P2P (persoon tot persoon). We zijn al jarenlang bezig met NPS score verbeteren, ook voor grote bedrijven en merken zoals Royal Canin, BMW, Achmea, BAM en Spa. Hokra is een erkend en gecertificeerd communicatiebureau en we zijn dus sterk in onze communicatie. Maak er ook gebruik van! Neem gerust vrijblijvend contact op om te zien wat we kunnen doen om jouw NPS score verbeteren.