Spaarprogramma maken

Koester je bestaande klanten! Zorg ervoor dat klanten zich hechten aan jouw product of merk. Ben je op zoek naar een specialist die hierover goede ideeën heeft? Hokra is ijzersterk in communicatie en weet precies hoe zij de relatie tussen jouw product en de klant kan versterken. Een spaarprogramma maken is een beproefde methode die wij vaak toepassen en met succes! Wij zijn een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele activiteiten. Door een spaarprogramma te maken beloon je als het ware klanten voor hun loyaliteit aan jouw product. Hokra werkt met een gepassioneerd team van medewerkers in alle expertises.

Onze specialist in spaarprogramma’s weet precies welk spaarprogramma perfect aansluit bij jouw product en helemaal in jouw look and feel is. Een spaarprogramma opzetten, beheren en analyseren is een kolfje naar ons hand en daarvoor gebruiken wij een ijzersterke strategie. Eerst gaan we met jou rond de tafel om jou, je product en je klanten goed te leren kennen. Dit is de basis voor onze aanpak. We zijn creatief, origineel en effectief en je kunt van ons goede en aansprekende ideeën voor een spaarprogramma verwachten. We hebben niet alleen goede ideeën, maar zorgen ook voor een perfecte uitvoering.

Bel ons direct!
Image

Voorbeelden van succesvolle projecten

Dyson Promotie snoerloze v10 stofzuiger

Diamant Winactie Tefal

Koninklijke Vezet ‘Pick Your Pizza’ quiz

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Foto Hover
Martin
de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02
Foto Hover
Jantina
Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03
Foto Hover
Karlijn
Kieneker
Partner Oost Nederland
06 – 282 74 287

Succesvol spaarprogramma maken met Hokra

Wij zijn een erkend en gecertificeerd communicatiebureau met jarenlange ervaring. Onze expertise en ervaring zetten we graag in om voor jou een verrassend spaarprogramma op te zetten zodat klanten je trouw blijven en ‘klanten voor het leven’ worden. Grote merken en bedrijven als Achmea, BAM, BMW, Interpolis en Spa mogen wij tot onze klanten rekenen. Wij zijn sterk in communicatie en weten jouw doelgroep te bereiken. Hokra gaat altijd voor meetbaar resultaat. Tijdens het proces houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen. Ons plan van aanpak bestaat uit (de)briefing, strategie, concept, realisatie, resultaatmeting en evaluatie.

Prikkelend spaarprogramma maken

Hokra is geen doorsnee communicatiebureau en dat merkt u onder andere aan onze persoonlijke benadering. We geloven niet in B2B of B2C, wat een zakelijke benadering is, maar wij gaan voor P2P (persoon tot persoon). Wij communiceren op gelijk niveau met de klanten zodat er verbinding ontstaat. Hokra helpt je om een stabiel klantenbestand op te bouwen. Wij prikkelen, activeren en regelen. Mens en merk brengen wij samen. Ben je benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Wil je meer weten over spaarprogramma’s. Je kunt altijd contact met ons opnemen, wij willen je er graag alles over vertellen.