Succesvolle spaaractie maken met Hokra
Heeft u interesse in een spaaractie? Wilt u graag aan klantenbinding doen via een spaaractie? Het is verstandig om het klantencontact te verstevigen met een spaaractie, maar hoe je doe dat? Hokra, full service bureau met kennis en jarenlange ervaring op het gebied van strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele activiteiten, waaronder de spaaractie, heeft het antwoord! Onze originele en creatieve ideeën voor een spaaractie heeft al veel succesvolle acties opgeleverd. Bent u de volgende door met een spaaractie te werken aan de relatie met uw bestaande klanten? Vaak concentreren ondernemers zich op het werven van nieuwe klanten, terwijl het verstevigen van de bestaande relaties en deze relaties verder uitbouwen meer rendement oplevert. Spaaracties worden bovendien altijd leuk gevonden en zorgen ervoor dat klanten jouw merk of jouw bedrijf trouw blijven.
Expertise inzetten voor spaaractie
Hokra kent een team van medewerkers in alle expertises. Niet alleen zijn onze spaaracties creatief en origineel, ze zijn effectief en dat is uiteindelijk het einddoel van de spaaractie. Elke spaaractie is volledig maatwerk en ons team gaat voor meetbaar resultaat. Maatwerk is alleen mogelijk door optimaal inzicht in jouw merk, wat we verkrijgen door met jou intensieve gesprekken te voeren over je bedrijf, je kernwaarden, je product, je klanten en je doelen. We stellen daarna een plan van aanpak op. Het doel is om je klanten te boeien, belonen en te binden door de relatie tussen merk en klant te versterken. We merken graag op dat Hokra inzet op de persoonlijke aandacht, die staat bovenaan. Wij geloven namelijk niet in B2B (business to business) of B2C (business to consumer), maar wij gaan voluit voor P2P (person to person). Wij hebben jarenlange ervaring en werken voor grote bedrijven en merken zoals BMW, Achmea, BAM en Spa. Wij zijn sterk in communicatie en staan altijd volledig tot jouw beschikking.
Meer informatie over spaaractie
Naast een spaaractie of spaarprogramma echt effectief en succesvol te maken, werkt Hokra overigens via het principe Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Dat doen we met alle onze activiteiten. De grondslag is simpel en doeltreffend: de spaaractie moet leuk zijn voor iedereen: opdrachtgever, ontvanger en diegene die aan de spaaractie werkt. Wil je meer weten over de spaaractie door Hokra of wat Hokra voor jouw merk kan betekenen? Neem een kijkje op onze website voor meer informatie en kun je niet vinden wat je zoekt of heb je andere vragen, neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op!