Jouw NPS score verbeteren?

Wil je graag je NPS score verbeteren?  Een positieve digitale mond-tot-mondreclame is belangrijk om klanten over te halen om jouw product aan te schaffen. Hoe tevreden zijn klanten over jouw product en hoe waarschijnlijk is het dat ze jou aanbevelen aan anderen? De antwoorden kunnen jou helpen om je NPS score te verbeteren. Zoek je een specialist die de NPS score van jouw merk of product kan meten en met de uitkomst ervan aan de slag gaat om jouw organisatie te helpen groeien? De NPS specialisten van full service bureau Hokra staan voor je klaar! Wij zijn een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Als je hecht aan een goede relatie met je klanten dan is een NPS onderzoek een belangrijke tool die wij voor je kunnen inzetten. Ons gepassioneerde team kent medewerkers in alle expertises en ook het opzetten van een NPS onderzoek en de uitkomst ervan analyseren is een kolfje naar de hand van onze NPS specialist. Wij zijn creatief, origineel en effectief en gaan altijd voor meetbaar resultaat.

Bel ons direct!
Image

Voorbeelden van succesvolle projecten

De Nationale Bomen Top 50

Dyson Promotie snoerloze v10 stofzuiger

Diamant Winactie Tefal

Geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Foto Hover
Martin
de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02
Foto Hover
Jantina
Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03
Foto Hover
Karlijn
Kieneker
Partner Oost Nederland
06 – 282 74 287

Hokra helpt met NPS score verbeteren

Ben je op zoek naar een manier om de NPS score te verbeteren van jouw merk of product? Wil je meer weten over de mogelijkheden om een NPS score verbeteren? Zoek dan niet verder. Wij heten je van harte welkom bij full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen, Hokra. Door de jaren heen hebben wij vele bedrijven geholpen met het verbeteren van de NPS score. Wij onderzoeken de oorzaak van de lage score en wat wij kunnen doen om jouw klanten tevreden te houden. Een goede marketingcampagne uitvoeren vraagt veel inspanning. Als dat niet goed verloopt dan kan het ultieme concept dat je hebt bedacht nog steeds mislukken. Met als gevolg: een negatieve klantbeleving. Hokra heeft daarom de kracht van marketing services in het leven geroepen. Hiermee kunnen wij de NPS score verbeteren van jouw product. Ben je benieuwd hoe wij te werk gaan en wat wij voor jouw NPS score kunnen betekenen? Wij nodigen je graag uit om een kijkje te nemen op deze website. Laat je verrassen door ons aanbod en plan direct een afspraak bij ons in voor de opstelling van een plan om de NPS score te verbeteren.

Wat is een NPS score?

De NPS is gebaseerd op de aanbevelingsintentie en bijhorende beoordelingen van je klanten op basis van promoters, passieven en detractors of criticasters. Als ondernemer weet je dat klanttevredenheid in grote mate bepalend is voor je bestaansrecht. Je onderneming groeit en bloeit bij de gratie van tevreden klanten. Het is belangrijk dat je de cijfers begrijpt en wij begrijpen ook dat je dat als ondernemer niet altijd in huis hebt. Hokra beschikt over een groot team van specialisten die wel deze kennis in huis hebben. Zij gaan graag aan de slag om de NPS score van jouw producten te berekenen. Aan de hand van die uitkomst kunnen wij een passend plan van aanpak aanmaken om de score te verbeteren. Wij gaan op zoek naar de knoppen in jouw organisatie waar wij aan moet draaien om de NPS te verhogen.

NPS score verbeteren met Hokra?

Hokra is een erkend en gecertificeerd communicatiebureau. Wij beschikken over een gepassioneerd team dat medewerkers kent in alle expertises. Hierdoor kunnen wij jou de kwaliteit aanbieden die wij beloven. Wij zijn creatief, origineel en effectief en gaan te allen tijde voor meetbaar resultaat om de NPS score te verbeteren. Je zult merken dat bij ons de persoonlijke aandacht bovenaan staat. We geloven niet in B2B of B2C, wij gaan voor P2P (persoon tot persoon).