Nieuw: bestel nu…
In 2022 schreef Martin de Winter het handboek voor activaties en promotionele producten in samenwerking met branchevereniging PPP en Portaal Uitgevers. Hierin geeft hij marketeers handvatten om activaties, promotionele acties en producten op een creatieve en effectieve manier in te zetten zodat die ook echt bijdragen aan het halen van marketingdoelstellingen.
Bestel het handboek
Masterclass actiemarketing in company training 1 dag deel.
Bij veel marketingafdelingen is de kennis van het ontwikkelen van een goede actiemarketingcampagne beperkt. Logisch want in de meeste marketingopleidingen wordt hier nauwelijks aandacht aan gegeven.
Na het volgen van deze masterclass weet je hoe je je merkwaarden als uitgangspunt neemt bij een actiemarketingcampagne, ken je de belangrijkste strategieën om je doelstellingen te halen en weet je met welke wet- en regelgeving je rekening moet houden. In de masterclass worden verschillende succesvolle campagnes en praktijk voorbeelden besproken.
Masterclass
Wie is Martin?
Ondernemer. Actiemarketeer. Auteur. Toekomstverkenner. Spreker.
Hij vertelt: ”Eigenlijk ben ik al zo’n beetje mijn hele leven ondernemer. Op m’n 12e ging ik langs de deuren om auto’s te wassen. Op mijn 19e startte ik mijn eerste bedrijf.
Na een paar jaar in loondienst te hebben gewerkt werd ik partner/algemeen directeur bij Hokra: bureau voor merkactivatie, promotionele middelen en marketing executie. Hokra werkt voor opdrachtgevers als Dyson, Interpolis, Van Oord Marine Ingenuity en Hago Zorg.
In 2017 richtte ik samen met een aantal partners Fresh Lemon op. Een fullservice social media bureau. Naast ondernemer ben ik voorzitter van de raad van commissarissen van Lek en Waard Wonen, heb ik een aantal functies binnen raden van advies bekleed en ben ik docent aan de PPP Academy.”