ACUVUE® – Stimuleren frequent dragen contactlenzen

De grote voordelen van het dragen van contactlenzen, zoals vrijheid en comfort, zorgen ervoor dat de consument graag start met de contactlenzen van ACUVUE®. In de beginperiode heeft de startende contactlensgebruiker wel ondersteuning nodig. Je moet gestimuleerd worden om het even vol te houden, want ben je er eenmaal aan gewend, dan wil je eigenlijk niet anders meer.

Image

Activatiesysteem

Vanuit die gedachte heeft ACUVUE® Hokra gevraagd een activatiesysteem te bedenken, zodat de consument gestimuleerd wordt om de contactlenzen frequent te dragen.

Zo is een compleet geautomatiseerd systeem opgezet dat de consument verleidt te starten met ACUVUE® contactlenzen, waarin hij begeleid wordt én wordt gestimuleerd om de contactlenzen nog een keer aan te schaffen. In de praktijk: bij een eerste aankoop ontvangt de consument een cashbackbedrag.

Om dit te claimen dien je je gegevens achter te laten, waaronder de datum van aankoop. Vervolgens ontvang je, verdeeld over een aantal weken, advies over hoe contactlenzen te dragen. Als de contactlenzen bijna op zijn, ontvang je weer een aanbod voor een cashback bij aankoop van ACUVUE® contactlenzen voor 90 dagen.

De oplossing

de aftersales klantreis van de startende contactlensgebruiker in kaart brengen om zo – op bepaalde punten – acties te zetten.

De kracht van Hokra

Het doordenken van de klantreis, hier een volledige marketingautomation oplossing voor bieden en tevens de gehele productie en fulfilment uit handen nemen.

Meer weten?

Jantina Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03

Gerelateerde cases

Royal Canin – Ontwikkeling & afwikkeling cashback

Husqvarna – Ontwikkeling & afwikkeling cashback

Bouwcenter promotionele winteractie