Oplossing
Een coole activatiecampagne met in-store communicatie en online actie-afhandeling die Sportlife onderscheidt in de wereld van kauwgom.
De kauwgom-consument valt te verleiden met een toffe prijzenpot. Vooral met écht coole prijzen: een Playstation, een indoor skydive-sessie, een JBL koptelefoon en nog veel meer. Hokra goot de nieuwe thematiek in de frisse activatiecampagne ‘Pak je Sportlife mee en win een van de 1.000 prijzen!’ Waar de opvallende (in-store) communicatie de aandacht trok, zette de winactie aan tot aankoop. Na aankoop checkte de consument online, met de streepjescode, of er een prijs was gewonnen. Met recht een coole actie!
De kauwgom-consument valt te verleiden met een toffe prijzenpot. Vooral met écht coole prijzen: een Playstation, een indoor skydive-sessie, een JBL koptelefoon en nog veel meer. Hokra goot de nieuwe thematiek in de frisse activatiecampagne ‘Pak je Sportlife mee en win een van de 1.000 prijzen!’ Waar de opvallende (in-store) communicatie de aandacht trok, zette de winactie aan tot aankoop. Na aankoop checkte de consument online, met de streepjescode, of er een prijs was gewonnen. Met recht een coole actie!