Sportlife – Activatiecampagne

Sportlife biedt al jaren verfrissing voor iedereen op elk moment van de dag. Met de thematiek ‘Pak je Sportlife mee’ wil Sportlife meer awareness creëren en de aankoopintentie verhogen. Dát deed Hokra met een goed ontwikkelde, activerende winactie.

Image

Oplossing

Een coole activatiecampagne met in-store communicatie en online actie-afhandeling die Sportlife onderscheidt in de wereld van kauwgom.

De kauwgom-consument valt te verleiden met een toffe prijzenpot. Vooral met écht coole prijzen: een Playstation, een indoor skydive-sessie, een JBL koptelefoon en nog veel meer. Hokra goot de nieuwe thematiek in de frisse activatiecampagne ‘Pak je Sportlife mee en win een van de 1.000 prijzen!’ Waar de opvallende (in-store) communicatie de aandacht trok, zette de winactie aan tot aankoop. Na aankoop checkte de consument online, met de streepjescode, of er een prijs was gewonnen. Met recht een coole actie!

De kauwgom-consument valt te verleiden met een toffe prijzenpot. Vooral met écht coole prijzen: een Playstation, een indoor skydive-sessie, een JBL koptelefoon en nog veel meer. Hokra goot de nieuwe thematiek in de frisse activatiecampagne ‘Pak je Sportlife mee en win een van de 1.000 prijzen!’ Waar de opvallende (in-store) communicatie de aandacht trok, zette de winactie aan tot aankoop. Na aankoop checkte de consument online, met de streepjescode, of er een prijs was gewonnen. Met recht een coole actie!

De kracht van Hokra

Van idee tot design, van technische realisatie tot actie-afhandeling. En zelfs de klantenservice en logistiek. Hokra nam de hele activatiecampagne uit handen. Dát is de kracht van Hokra.

Meer weten?

Martin de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02

Gerelateerde cases

AVAG High Tech

SRA de winst van werkgeluk

Dyson Promotie snoerloze v10 stofzuiger