Vriezeractie Smuldier

Smuldier vriezeractie: awareness creëren en fanbase vergroten

Een gepersonaliseerde Smuldier vriezer, bomvol met vers ingevroren vlees en voorzien van de naam en foto van je eigen hond. Voor hondenliefhebbers een bijzondere beloning die niet alleen het baasje, maar ook de trouwe viervoeter laat genieten. Met deze vriezeractie richtte Smuldier zich op het versterken van de band met bestaande, trouwe klanten én het aantrekken van nieuwe fans.

Vraagstuk

Smuldier, specialist in vers ingevroren vlees voor honden, wilde haar vaste gebruikers belonen en nieuwe klanten aantrekken. De uitdaging? Op een creatieve manier laten zien dat Smuldier producten vers ingevroren zijn en tegelijkertijd de trouwe klanten tegemoetkomen, die vaak ruimtegebrek ervaren door de grote hoeveelheid hondenvoer in hun eigen vriezer.

 

Concept

De “Win een bomvolle Smuldier vriezer” actie bood de perfecte oplossing. Gedurende zes weken maakten deelnemers kans op een volledig gepersonaliseerde vriezer, bedrukt met de naam en foto van hun hond. Deze vriezer werd gevuld met Smuldier producten naar keuze, zodat trouwe klanten hun voorraad op een praktische manier konden bewaren. Kocht de consument een Smuldier product? Dan kon men meedoen met de vriezeractie door zich aan te melden via de actiesite.

 

De kracht van samenwerking

De kracht van deze campagne lag in de naadloze samenwerking tussen Hokra en Fresh Lemon. Fresh Lemon zorgde voor een sterke online aanwezigheid en boeiende content, terwijl wij bij Hokra de logistieke en operationele kant van de actie vlekkeloos uitvoerden. Door onze krachten te bundelen, hebben we een impactvolle activatie gerealiseerd die Smuldier klanten op een persoonlijke manier beloonde en nieuwe fans wist te betrekken.

Geïnteresseerd in resultaten?

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Gerelateerde cases

AVAG High Tech

SRA de winst van werkgeluk

Dyson Promotie snoerloze v10 stofzuiger