Stamppot Squad van Koninklijke Vezet

Verse AH Stamppotjes onder de aandacht brengen én de verkoop ervan stimuleren via social media door middel van een cashbackactie? Dat realiseerden we voor Koninklijke Vezet. Het aanbod aan verse AH Stamppotten heeft zich in de schappen uitgebreid, en dat mocht de stamppot-liefhebber weten ook! Want naast makkelijk en snel klaar te maken, zijn deze maaltijden ook nog eens écht gezond.

BEWEEG
consumenten 1-2 persoonshuishoudens
OM
AH verse stampotten te percipiëren als vers en gezond
MET
met een activatie die aanzet tot trial.
PROBLEEM
Nederlanders zien kant en klaar maaltijden niet als vers en gezond.
STRATEGIE
Via social interactie met de doelgroep creëren om vervolgens een cashback aanbod te doen
CONCEPT
Stamppot Squad. Ben je een echte fijnproever of een ware opschepper?

Geïnteresseerd in resultaten?

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Gerelateerde cases

Smuldier viert hondenliefde tijdens Valentijnsdag

Kanzi viert 20 jaar met een persoonlijke boodschap

Een scherpe campagne voor ACUVUE®