Bouwcenter activaties

Hokra ontwikkelt elk jaar activiteiten in de jaarkalender van Bouwcenter. Samen bedenken we de thematiek, Hokra vult die creatief in en levert alle benodigde promotionele materialen en premiums. Bouwcenter wordt op deze manier totaal ontzorgd terwijl er wordt bijgedragen aan de marketingdoelen.

bouwcenter activatie
BEWEEG
ZZP-ers en aannemers
OM
het hebben van merkvoorkeur en klantentrouw
MET
de inzet van verschillende activaties door het jaar heen.
PROBLEEM
Hoe zorgen we ervoor dat er iedere 2 maanden een activatie in de bouwmarkt is, aansluitend bij de actualiteit en passend bij de belevingswereld van de bouw.
STRATEGIE
Maak een jaarplanning met alle activiteiten gebaseerd op doelstellingen en feedback die door alle vestigingen wordt goedgekeurd. Standaardiseer het proces.
CONCEPT
Verschilt per activatie maar passend bij de belevingswereld van de bouw.

Geïnteresseerd in resultaten?

Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.

Gerelateerde cases

AVAG High Tech

SRA de winst van werkgeluk

Dyson Promotie snoerloze v10 stofzuiger