Aan het bureau bij:

Eva Barza

Accountmanager

De commerciële kansenspotter, die weet hóe je iets moet regelen. De kracht die als geen ander weet hoe je een onmogelijke aanvraag mogelijk maakt. Ze regelt campagnes, direct mails, relatiegeschenken en 100 andere dingen van begin tot einde. En kan zich de drijvende pizzapunten van Domino’s op de Amsterdamse grachten als de dag van gisteren herinneren.

Image

Zij vertelt:

“Het leukste aan mijn werk is dat ik het ene moment bezig ben met een offerte opmaken, het volgende moment brainstorm ik mee over promotionele artikelen voor een klant óf ik spring in de auto om een beursstand in te richten. Dus die afwisseling, die houdt het echt leuk en spannend én het houdt me – ondanks alle afleidingen – ook gefocust.” Eva’s accounts verschillen ook enorm: van Interpolis en Achmea tot Hago Zorg en Dyson. De afwisseling tussen activiteiten en klanten in verschillende sectoren maakt het juist zo leuk.

Haar werkzaamheden vervelen nooit: van een karretje vól met spullen, waarmee ze een kilometer moet lopen om een beursstand aan te kleden, tot zorgen dat collega’s deadlines halen en binnen budgetten blijven. “Projecten kunnen écht alle kanten op gaan, dus je moet op alles voorbereid zijn en je flexibel opstellen.” Ze overlegt veel met klanten, waarmee ze een goede band opbouwt. Niet gek als je alles van A tot Z voor je klanten regelt. Ondanks dat vele regelen en organiseren, houdt ze van creatief meedenken en brainstormen over originele promotionele artikelen of creatieve inhakers voor klanten.

Leer Eva kennen…

  • Eva is een geboren Jan(et) de Regelaar en een lijstjes-lover. Ze zit overal bovenop en weet wat er moet gebeuren. Elk project brengt weer zijn eigen uitdagingen met zich mee, maar daar duikt ze niet voor weg, daar gaat ze mee aan de slag. Aanpakken geblazen! Zo ook met de drijvende pizzapunten tijdens Koningsdag voor Domino’s, want van al dat feesten krijg je trek, toch? De Domino’s-bezorgers gingen ter land én ter zee, op een jetski. Vet!

> Mijn werkdag start ik het liefst: met een latte macchiato in de auto onderweg naar kantoor.

> Ik krijg energie van: onmogelijke klantaanvragen toch mogelijk maken.

> Mijn lievelingslunch is: een roereitje op een geroosterde boterham.

> Ik kan geen dag zonder: m’n telefoon.

> De trend van aankomend jaar: duurzaamheid als standaard, ondanks het hogere prijskaartje.

Meer weten? Neem contact met ons op.

Foto Hover
Martin
de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02
Foto Hover
Jantina
Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03
Foto Hover
Karlijn
Sjardijn
Partner Oost Nederland
06 – 282 74 287

Voorbeelden van succesvolle projecten

background

Sportlife Activatiecampagne

background

BiFi Soul Speaker

background

Alklima Vesten WinterBBQ

background

Diamant Welkomspakket