Methode om je NPS te verhogen

Van je klanten fans maken

Stimuleer je mond-tot-mondreclame, boost klantretentie en verhoog je medewerkerstevredenheid. Verlaag je reclame- en acquisitiekosten, klachten en claims met onze methode om je NPS te verhogen. Door als bedrijf een stapje extra te doen, maak je fans voor het leven.

De essentie van deze methode is door je merk op een persoonlijk niveau met je klanten verbinden. Door op een emotioneel moment betrokkenheid te tonen, verbind je je als merk of bedrijf met je klant en dat is goud waard!

Neem contact op
Image

Zo werkt het

Er wordt een attentie met persoonlijk kaartje verstuurd naar klanten op belangrijke momenten. Dit kan verschillen van een bloemetje om beterschap te wensen, tot een ballon om iemand te feliciteren óf een knuffeltje voor geboorte. De impact? Minder kosten, meer winst.

De kaartjes en/of presentjes worden besteld in een online portaal. Met één druk op de knop wordt een order gemaakt en wordt deze klaargemaakt voor orderpicking. Een handgeschreven kaartje erbij en hij is klaar om te worden verstuurd.

 

Jouw NPS-score naar het volgende niveau tillen? We helpen je graag.

We bouwen een online omgeving – in de look-and-feel van jouw organisatie – waarin medewerkers een kaartje en optioneel bijgaand cadeau kunnen bestellen. Vervolgens zorgen de medewerkers van ons fulfilment centre voor het versturen van het cadeau en kaartje. Benieuwd naar hoeveel attenties of kaartjes je al hebt verstuurd of hoeveel er nog op voorraad liggen? Met één oogopslag heb je inzicht in alle data en kosten.

Onder andere deze bedrijven gingen je voor:

  • > Interpolis
  • > MCB
  • > Achmea
  • > Hago Zorg

Het resultaat

Een grote glimlach, blije gezichten, soms tranen, maar vooral heel positieve reacties.

Foto Hover
Ankie
Crielaard
Operationeel Manager / Partner
0183 – 58 74 09
Foto Hover
Jantina
Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03
Foto Hover
Martin
de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02