Het is zeker de moeite waard om te investeren in je bestaande klanten, dat kunnen veel ondernemers die het loyaliteitsprogramma van Hokra hebben toegepast, volledig beamen. Door je bestaande klantenkring te behouden en verder uit te bouwen betekent dat je meer rendement opbouwt dan wanneer je alleen maar focust op het werven van nieuwe klanten. Door de creatieve, originele en effectieve aanpak van het loyaliteitsprogramma van Hokra, blijven we er continu voor zorgen dan klanten jouw product blijven kiezen. Doordat Hokra jarenlange ervaring heeft met alle marketing disciplines, weten we hoe we op het juiste moment, met het juiste middel en met de juiste actietechniek merk en mens samen kunnen brengen. Daarmee bedoelen we dus: jouw merk en jouw klanten. We zetten hiervoor vol in op persoonlijke aandacht. Communiceer je namelijk op gelijk niveau met je klant, dan wordt een band gecreëerd en voelen mensen zich aangesproken en betrokken bij jouw merk en jouw product.
Loyaliteitsprogramma door experts
Het team van Hokra bestaat uit gepassioneerde medewerkers in alle expertises, vooral op het gebied van loyaliteitsprogramma’s. Zij hebben alle kennis en de laatste updates op het gebied van loyaliteitsprogramma’s, zoals het opzetten van een effectief loyaliteitsprogramma, hoe je een loyaliteitsprogramma beheert en onderhoudt en hoe je klantrelaties versterkt. Vanzelfsprekend is een loyaliteitsprogramma helemaal maatwerk. We voeren jouw feel en look door van a tot z. Door gesprekken te voeren met jou over je bedrijf, je product, je klanten, je kernwaarden en je doelen verkrijgen wij optimaal inzicht. En logisch: door dat inzicht te krijgen in je bestaande klanten kan Hokra ook bouwen aan relaties met die klanten. We leggen je dan ons plan van aanpak voor, waarbij we willen benadrukken dat we origineel en creatief te werk gaan. Ons doel is om jouw klanten te boeien, te belonen en te binden. Het loyaliteitsprogramma van Hokra versterkt de band tussen merk en klant. Onze grote kracht is om een effectief loyaliteitsprogramma op te zetten, dat te beheren en de informatie te analyseren. Onder andere zetten we binnen het loyaliteitsprogramma data om in meetbaar resultaat. Je wordt tijdens het hele traject natuurlijk volledig van alle ontwikkelingen op de hoogte gehouden. Wees ervan verzekerd dat jouw doelstelling altijd de grondslag vormt waarop het loyaliteitsprogramma is gebaseerd.
Waarom Hokra voor jouw loyaliteitsprogramma
Waarom kies je voor Hokra om jouw loyaliteitsprogramma te ontwikkelen? Ten eerste omdat ons full service bureau volledig tot jouw beschikking staat. Wij geloven daarnaast niet in B2B (business to business) of B2C (business to consumer), maar wij gaan voor P2P (person to person). We zijn in staat om een prachtig loyaliteitsprogramma samen te stellen, waarin een positief merkbeeld wordt neergezet. We brengen merkactivatie, promotionele artikelen en marketing services allemaal bij elkaar om jouw bedrijf te positioneren. Wij hebben jarenlange ervaring en werken voor grote bedrijven en merken zoals BMW, Achmea, BAM en Spa. Wij zijn sterk in communicatie. Vanzelfsprekend is Hokra een erkend en gecertificeerd communicatie bureau. Zoals hierboven al gesteld: jouw doelstelling of meerdere doelstellingen zijn leidend. Het budget speelt hierin ook een rol. Maar denk niet dat je meteen een enorm bedrag besteedt aan je loyaliteitsprogramma: je kunt starten vanaf een klein bedrag per maand als je kiest voor een standaard systeem.
Hokra onderneemt maatschappelijk verantwoord
Belangrijk om nog even op te merken is dat Hokra bijzonder groot belang hecht aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Bij al onze activiteiten, of dat nu promotionele artikelen, promotionele middelen of merkactivatie campagnes zoals een loyaliteitsprogramma zijn, is het uitgangspunt dat het leuk moet zijn voor iedereen. Niet alleen voor jouw bedrijf dus, maar ook voor de ontvangers en de mensen die aan het loyaliteitsprogramma werken. Kort gezegd: de hele keten en de hele omgeving.