Promotionele artikelen

Promotionele artikelen zoals relatiegeschenken en premiums zijn communicatiemedia. Die je inzet met een doel of om een boodschap over te brengen. Promotionele artikelen prikkelen. Ze vestigen de aandacht op je merk, producten en diensten. Het maakt je boodschap tastbaar en daarmee begrijpelijk – mits het artikel het vermogen heeft het concept, de campagne en de merkactivatie te versterken. Wij weten precies hoe.

Neem contact op
Image

De kracht van promotionele artikelen

Wij vinden promotionele artikelen zoals relatiegeschenken en premiums effectieve communicatiemedia. Logisch, want een goed gekozen promotioneel artikel wordt met open armen ontvangen. Terwijl commercials worden weggezapt. Het artikel moet – in onze beleving – passen bij de totale merkbeleving. Daarom bedenken wij promotionele artikelen die het merkverhaal, de boodschap, versterken én bijdragen aan jouw doel.

Onze krachtpatsers, echte promotionele-artikelen-specialisten, weten alles van promotionele artikelen. Van originele artikelen tot vereiste regelgeving. Wij kennen de kracht van dit effectieve communicatiemiddel.

Bekijk onze projecten

Jack Link’s Sell-in actie

Van Oord Promoshop

BiFi Soul Speaker

Hokra regelt perfecte promotionele artikelen

Denk je erover om promotionele artikelen in te zetten voor jouw bedrijf? Dan is Hokra de partner die je zoekt. Hokra is een erkend, gecertificeerd fullservice bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Promotionele artikelen hebben inmiddels onomstotelijk hun waarde bewezen, want ze vestigen de aandacht op je merk, producten en diensten. Het is heel simpel: promotionele artikelen zijn eigenlijk positieve verrassingen en die geven een geluksgevoel, door de dopamine die in het brein wordt aangemaakt. Door promotionele artikelen in te zetten bij je doelgroep, kun je gewenst gedrag stimuleren en jou boodschap overbrengen, waardoor de relatie tussen jouw bedrijf en jouw doelgroep versterkt wordt. Dat kan door reageren op een mailing, het bezoeken van je beursstand of het overgaan tot een aankoop. Hokra weet als geen ander hoe je promotionele artikelen en activaties optimaal in kunt zetten en we raken daardoor altijd de juiste snaar. We activeren jouw merk! Omdat we alles weten van de juiste actietechniek, precies de goede middelen en een goed concept.

Promotionele artikelen inzetten op verschillende manieren

Hokra zet de promotionele artikelen ter versterking van jouw merk op verschillende manieren in: offline, online en via socials. Promotionele artikelen zoals relatiegeschenken en premiums zijn communicatiemedia; je zet ze in om een boodschap over te brengen of om over je doel te vertellen. Bij Hokra zijn promotionele artikelen favoriet, omdat we ze effectieve middelen vinden. Ga maar na bij jezelf, een goed gekozen artikel wordt graag ontvangen. Natuurlijk moet het promotionele artikel wel passen bij de totale beleving van jouw merk. De kracht van Hokra is dan ook dat wij promotionele artikelen bedenken die het merkverhaal, de boodschap, versterken én bijdragen aan jouw doel. Onze specialisten op het gebied van promotionele artikelen helpen jou met originele artikelen, het tastbaar maken van jouw concept, het ontwerpen van een campagne en ook met de vereiste regelgeving.

Promotionele artikelen versterken jouw merk

Door Hokra jouw specifieke promotionele artikelen te laten bedenken of ontwerpen, zal je naamsbekendheid toenemen. De artikelen dragen namelijk de naam van je bedrijf of je logo. Door iets uit te delen, geef je een gunstig beeld van je bedrijf. Daarnaast kunnen promotionele artikelen een specifieke boodschap overbrengen. Door de jaren heen heeft Hokra opgemerkt dat promotionele artikelen lang bewaard blijven en lang worden gebruikt. Dat maakt dat jouw merk voortdurend in beeld is. Dat geldt ook voor artikelen die ter promotie worden uitgedeeld op beurzen en conferenties, ze trekken potentiële klanten aan. Gepersonaliseerde promotionele artikelen zullen de relatie tussen klanten en jouw bedrijf versterken. Ook binnen jouw bedrijf zijn promotionele artikelen van waarde: je motiveert je medewerkers ermee en je vergroot hun loyaliteit, maar dat niet alleen. De artikelen fungeren ook als erkenning van hun inzet en prestaties.

Het team van Hokra is creatief, origineel en effectief. We gaan voor meetbaar resultaat, waarbij persoonlijke aandacht bovenaan staat. Wij geloven niet in B2B of B2C, maar wij gaan voor P2P (persoon tot persoon). Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.