Zo organiseer je succesvol een cashbackactie.

Van plan om een cashbackactie te organiseren? Hokra heeft hier meer dan 25 jaar ervaring mee en heeft de kennis, e-tools en klantenservice in huis om je al het werk uit handen te nemen. Opdrachtgevers zoals L’Oreal, Solis, Acuvue, Royal Canin, Eru, Vandermoortele en anderen gingen je al voor.

100% ontzorgt.

Hokra neemt het hele afwikkelingsproces uit handen. Van actiecommunicatie tot uitbetalen van het refundbedrag aan consument en klant. Wij hebben hiervoor een webbased applicatie ontwikkeld die we eenvoudig in de look and feel van het merk van de opdrachtgever kunnen maken. Alle klantdata die we hierbij verzamelen zijn eigendom van jou als opdrachtgever. Dit wordt vastgelegd in een verwerkersovereenkomst.

Waarom cashbackacties?

Refund, cashbackacties en probeer gratis, het zijn activatietechnieken om een eerste aankoop van een product of dienst te stimuleren. Het is ook een uitstekende actievorm om te zorgen dat je op het schap blijft bij een retailer, informatie wilt ophalen bij gebruikers, herhalingsaankopen wil creëren of vanuit social media wil zorgen voor daadwerkelijk aankopen. Zowel business-to-business als business-to-consumer.

Wat je doelstelling ook is wij kunnen je adviseren welke activatietechniek je het beste in kunt zetten om jouw doelen te halen. Tevens adviseren wij je over responseverwerking, responsebeperking, privacy bescherming, wet en regelgeving en meer.

Download de GRATIS checklist cashback.

Bij het organiseren van cashback acties komt nog heel wat kijken. Om je te helpen dit succesvol op te zetten, kun je de gratis ‘checklist cashback opzetten’ aanvragen.

checklist cashback

Naam(Vereist)

Voordelen

  1. 1. Gratis advies voor de inzet van de juiste activatietechniek
    2. Gehele proces wordt uithanden genomen
    3. Applicatie in eigen look- en feel te maken
    4. Te koppelen aan social media kanalen
    5. Resultaten inzichtelijk via rapportages
    6. Data is eigendom van de opdrachtgever.

Wil je weten hoe onze cashback tool werkt? Bel ons voor een demo.

Voorbeelden van succesvolle cashback acties

Royal Canin – Ontwikkeling & afwikkeling cashback

Husqvarna – Ontwikkeling & afwikkeling cashback

Solis Ontwikkeling & afwikkeling cashback

Foto Hover
Martin
de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02
Foto Hover
Jantina
Leeuwis
Account Director / Partner
0183 – 58 74 03
Foto Hover
Karlijn
Sjardijn
Partner Oost Nederland
06 – 282 74 287

Hoe werkt een cashbackactie?

Ben je op zoek naar een bedrijf dat met je meedenkt over het opzetten van een cashbackactie? Wil je meer weten over de voordelen van het opzetten van een cashbackactie? Zoek dan niet verder. We heten je van harte welkom bij Hokra. Hokra is een full service bureau voor strategische communicatie, conceptontwikkeling en promotionele artikelen. Wij zijn een ervaren en creatief merkactivatie bureau, dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve marketingcampagnes, waaronder cashbackacties. Een cashbackactie is een populaire marketingtechniek, die bedrijven kunnen inzetten om hun producten of diensten te promoten. Bij een cashbackactie krijgen klanten een bepaald bedrag terug nadat ze een product hebben gekocht en zich hebben geregistreerd voor de actie. Hokra biedt bedrijven ondersteuning bij het opzetten en uitvoeren van verschillende soorten cashbackacties. Ben je benieuwd hoe wij te werk gaan? Je kunt direct een kijkje nemen op deze website. Daarnaast staan wij je ook graag telefonisch te woord.

Voordelen van een cashbackactie

Een cashbackactie biedt diverse voordelen voor bedrijven. Ten eerste helpt het om de verkoop van een product of dienst te stimuleren. Klanten worden namelijk eerder verleid om een product te kopen, als ze weten dat ze een deel van het aankoopbedrag terug kunnen krijgen. Dit zorgt voor een verhoogde vraag naar het product en uiteindelijk leidt het tot hogere verkoopcijfers. Een ander voordeel van een cashbackactie is dat het helpt om klanten aan te trekken en te binden. Een cashbackactie wordt gezien als een beloning voor klanten die voor een bepaald merk kiezen. Dit zorgt voor een positieve merkervaring en zorgt ervoor dat klanten terugkomen voor meer aankopen in de toekomst. Wij denken graag mee met bedrijven om de marketingdoelstellingen te realiseren en wij bieden daarbij creatieve en effectieve oplossingen op maat.

Meer weten over een cashbackactie?

Wil je meer weten over het opzetten van een cashbackactie? We staan je graag te woord. Hokra heeft ruime ervaring in het opzetten en uitvoeren van cashbackacties en ondersteunt bedrijven bij het gehele proces. Van het bedenken van een creatieve en aantrekkelijke actie tot het ontwikkelen van marketingmaterialen en het afhandelen van de registratie en uitbetaling van de cashback. Wij maken hierbij gebruik van diverse kanalen, zoals social media, e-mailmarketing en online advertenties. Hierdoor brengen wij jouw cashbackactie onder de aandacht van potentiële klanten. Hokra biedt jouw graag zijn jarenlange ervaring, creativiteit en een uitgebreid dienstenpakket aan. Hokra is een bureau, dat bedrijven kunnen vertrouwen om hun merk te laten groeien en op te vallen in de markt.