Bouwcenter – Zomercampagne

Hokra ontwikkelt elk jaar activiteiten in de jaarkalender van Bouwcenter. Samen bedenken we de thematiek, Hokra vult die creatief in en levert alle benodigde promotionele materialen en premiums. Bouwcenter wordt op deze manier totaal ontzorgd terwijl er wordt bijgedragen aan de marketingdoelen.

Image

Voorbeelden van activaties

Bouwcenter zomercampagne: Blijf Cool.
Klanten die bouwmateriaal afhalen ontvangen een kraskaart waarmee ze kans maken op één van de vele coole prijzen zoals Bouwcentrum slippers, windscherm of retro cooler.

bouwcenter activatie

De grootste klusblunder

Bouwcenter gaat, samen met Radio Veronica, op zoek naar de grootste klusblunder! Van 18 t/m 22 oktober kwam er elke dag iemand in de uitzending met een grote klusbunder en maakt kans op de Loden Hamer én € 1.000 Bouwcenterklustegoed. Om de campagne te ondersteunen, krijgen de afhaalklanten van Bouwcenter een speaker.

Verzenden van Keukenmagazine

Op de site van Bouwcenter kan men een magazine vol ideeën voor je keuken aanvragen. Wij nemen de hele afwikkeling hiervan uit handen en zorgen dat de aanvrager snel het keukenmagazine in huis heeft.

bouwcenter magazine

De kracht van Hokra

Activiteiten in de jaarkalender ontwikkelen met een sterk concept om vervolgens alles rondom de activaties te produceren, te leveren en fulfilment van de benodigde middelen in lijn van het merk én de campagne.

Meer weten?

Martin de Winter
Directeur | Strategie & Concept
0183 – 58 74 02

Gerelateerde cases

Jack Link’s Sell-in actie

Red Band Zomerpret

Van Oord Promoshop